четвер, 10 квітня 2014 р.

Птахи Червоного моря

Як я не хотіла фотографувати на відпочинку, але дехто мне примушував це робити :)))

Наприклад ці маленькі багатьом знайомі пташки - плиски (трясогузки), їх було так багато, більш ніж горобців, з якими плиски близькі родичі :)





Хоча ми були на морі, але пташок, які люблють рибку було не дуже багато, але крику від того на пляжі було не мало :)))










А ось цю пташку ми бачили декілька разів здаля, коли вона пролітала повз пляж, а одно дня прилетіла і півгодини пазувала, ніхто не знає як її називають?







Ось такі пташки :) Я у село, повернуся - покажу квіти, а може ще і рибок, не знаю ще чи вийшли фотографії!!! Всім гарних вихідних!!! :)

5 коментарів:

  1. Юля, покажи своїх прекрасних птахів у моїй фотогрі пташиній! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, у фотогрі обов'язково приму участь, але з іншими птахами!!! ;) Мені потрібна твоя допомога!!! Якій перекладач ти встановила у себе в блозі, у мене той що пропонує блогер не у всіх працює :(

      Видалити
    2. Чекатиму ;-)
      У мене стандартний з списку гаджетів

      Видалити
  2. О, які чудові фотографії! Дуже сподобались!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...