пʼятницю, 13 грудня 2013 р.

Нагорода

Пам'ятаю кілька років тому відкривши свій перший блог, як я чекала першу нагороду! Я її отримала, потім ще одну і ще одну... потім читачів ставало все більше і більше, і, як правило, блоги, у яких читачів більше 100, вже не нагороджують... і я вважаю це правильним, тому що нагороди важливі саме молодим блогах, які тільки з'явилися і яким потрібна наша увага!!! Саме від такого, вірніше від господині такого блогу я отримала наггороду :))) Ірочка, дякую!!! Я вже й забула як це приємно отримувати нагороди!!! Обов'язково зайдіть до Іри, там справжній куточок для відпочинку душі!!!


І як правило у нагороди є правила :)))
1. Подякувати за нагороду і розмістити активне посилання.
2. Розмістити у своєму блозі логотип нагороди.
3. Призначити нагороду 5-7 блогах, у яких менше 50 ПЧ і додати посилання на їх блоги.
4. Надіслати коментарі номінантам про їх нагородження.
5. Розповісти 5-7 фактів про себе.


Цю весняну наградкой хочу передати майстриням
Олі Hobby Time
та Олі MY WORLD handmade
і таким же любителькам фотографії як і я

Тепер про себе... що б такого написати... 
У мене 2 вищі освіти та 13 років стажу, 8 років стажу керівника, але останніх 7 років я керую будинком, чоловіком, донькою і 2-ма кішками :)))) в планах ще до моїм підлеглим додати собачку і дуже хотілося б ще одну доньку :))) 
PS ще хочу передати цю нагороду однією чудовою дівчині!!! Я тільки сьогодні до неї потрапила в блогодимик, який вона зовсім недавно відкрила, але віртуально ми знайомі вже давно :) Звати її Аня (підсвідомо люблю всіх Ань, тому що доньку звати Аня :))), а будиночок у неї дивовижно називається Джерело щастя :) 

15 коментарів:

  1. Ой, как приятно! Спасибо за награду - она у меня первая! )))

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, спасибо, мне очень приятно... только у меня больше 50 ПЧ :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, это же хорошо, что больше! а наградку я передавала тем, у кого мне интересно!!! :)

      Видалити
    2. Больше ПЧ это конечно хорошо))) только получается не по правилам... вот и написала.
      Я рада, что тебе у меня нравится)))))

      Видалити
    3. Я никогда не относилась к этим правилам серьезно, по-моему, сама суть награды - это своего рода рассказ о том, какие блоги нам нравятся :)

      Видалити
  3. Написала, пока настроение весеннее)) http://olika-hobby-time.blogspot.com/2013/12/blog-post_14.html

    ВідповістиВидалити
  4. Юлечка, спасибо тебе огромное. Приятно, что мой блог нравится. Заходи почаще, буду рада)))

    ВідповістиВидалити
  5. Юльчик, приємна несподіванка!!! Щиро дякую за нагороду!
    Напишу пост трохи пізніше , якщо Ти не проти!
    ( Ти мене запросила в гості до Діни, коли пробувала скинути ссилку на цю статтю :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хи=хи, рада, что ты нашла свою награду, даже такими окольными путями :)))))) А награду опубликуешь, когда будет желание! Признаюсь, я не все свои награды передаю, иногда просто времени на это нет, поэтому с пониманием отношусь к тому, что награда может быть не переданной :)

      Видалити
    2. Боюсь, що так і буде :-) Я не є прихильником "листів щастя".
      Але пост опублікую обов'язково! Поки що є кілька запланованих.

      Видалити
  6. Спасибо за награду! Мне очень приятно её получить, тем более первую. Постараюсь соблюсти все правила.

    ВідповістиВидалити
  7. Юля, спасибо за награду! А я все думаю, что за ссылку на какой то блог мне дала. Побегала там, так и не поняла, что интересного такого))) Пока не прочитала ленту))))

    ВідповістиВидалити
  8. Я так старалась познакомить вас с друг с другом, что перепутала ссылочки :))))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...